неділю, 8 квітня 2012 р.

Чемпіонат України з орієнтування на велосипедах

Цими вихідними у Львові проходив Чемпіонат України з велоорієнтування.
День перший. Довга.
В еліті брало участь лише 4 спортсмена, два з яких, одні з найсильніших в Україні, це Жданович Олексій та Гутлебет Ференс. Довга представляла собою 23км, а по оптимальному варіанті-29км та одну зміну карти. Перше коло в мене співпало з Ференсом. Надиво я втримався за ним, але після зміни карти мене "порубало" і я просто доїжджав дистанцію.
Коло 1
Коло 2

Результати
Спліти
День другий. Коротка.
І знову я цілу дистанцію переслідував Гутлебета. Він стартував 2хв попереду мене. Я його наздоганяв кілька разів. Ця гонка для мене була успішною в плані орієнтування: мінімум невигідних варіантів і жодного "загула", що принесло мені перемогу з розривом в кілька секунд від 2 та 3 місця.
Результати
Спліти
Фотографії
Шкода, що велоорієнтування слабо поширене в Україні. Люди, запригуйте на велосипеди і гайда в ліс, це класно, екстримально, адреналін зашкалює!!! Думаю ви не пожалієте, що спробуєте цей вид спорту.

Немає коментарів:

Дописати коментар