вівторок, 5 червня 2012 р.

Чемпіонат Польщі (01-03.06.2012)

 Цього року Чемпіонат Польщі проходив на околицях м.Познань. Участь взяли близько 400 спортсменів, з яких були і 4 українці: Маясов Костянтин, Терпай Дмитро, Поліщук Марія, Пажух Ярослав.
Організація змагань була на найвищому рівні. Карти зробленні просто ідеально, дистанції дуже цікаві, за що потрібно подякувати Роберту Банаху.
Сайт змагань

Спринт.
Спринт ми бігали у самому Познані біля озера Мальта. Чудово обране місце фінішу дозволяло насолоджуватися красивим пейзажем після закінчення дистанції.

 

Середня дистанція.
Карта дуже технічна. Отримував задоволення від орієнтування на кожному перегоні, включаючи ті, на яких робив помилки.

Естафета.
Напривеликий жаль наш клуб UKS Azymut Debow не зміг повторити минулорічний тріумф і ми перетнули фініш з 10-м результатом.
Я стартував на 3 етапі. Мені передали естафету на 14-му місці. Зі старту я почав бігти досить жваво. На 9 КП я обходжу одного суперника. До 12 КП я доганяю ще одну естафету, яка вибігала по переду  мене на 4 хв. На вигляд хлопчина був слабенький, но як виявилося потім, це був досить сильний спортсмен. Фізично він був трішки сильніший за мене. Ми з ним разом бігли до 19КП. На 20КП в нас було розсіювання і в мене був ближній КП, але нажаль я припустився великої помилки, що дозволило йому вирватися в перід і на полі я його вже не наздогнав. На своєму етапі я показав 4 результат, пропустивши в перід чемпіона світу серед військових Ковальського (+4 хв) та двох чемпіонів світу серед юніорів в естафеті Олєйніка (+1.30хв) та Подзінського (+1хв), при тому що з 23КП я до фінішу трусив.
Результати
Результати Чемпіонату Польщі
Фотографії

Немає коментарів:

Дописати коментар