понеділок, 18 лютого 2013 р.

Підсумки за 2012 рік

Нарешті дістався компютера).
Початок року був для мене досить вдалим. Сезон я відкрив Чемпіонатом Європи зі спортивного орієнтування на лижах в м.Сумах. За тиждень після ЧЄ був ЧУ з зимового тріатлону, на якому я посів 2 місце.
Весною я став чемпіоном України зі спортивного орієнтування на велосипедах по групі Ч-21Е. З середини квітня і до липня я практично не тренувався, багато хворів і практично не брав участь у змаганнях . Взяв участь лише в двох стартах у Польщі. Перший старт був невдалим, оскільки ще не викарапкався з хвороби, а ось другий старт був більш кращим.
Почав тренуватися близько 10 липня. Відразу після того, як почав працювати на роботі.
Осінню я брав участь у наступних змагання.

  1. Клубний Чемпіонат Польщі-4 місце. 
  2. Чемпіонат України з багатоборства (м.Чернівці)-2 місце. Виконання МСУ.
  3. Чемпіонат України по спринтах (м.Ужгород)-1місце
  4. Чемпіонат України зі спортивного орієнтування на лижах (м.Кролевець)-1 місце.

                   Загалом 2012 рік для мене був найуспішнішим роком у моєму спортивному житті. За цей рік я став Чемпіоном України по групі Ч-21Е відразу у тьох видах орієнтування: СОБ, СОЛ, МТБО та виконав МСУ.

1 коментар: