понеділок, 27 травня 2013 р.

"Vkontakte" чи пробіжка на г.Парашку?

У неділю я роздумував, як краще провести свій вихідний день і  я вирішив провести його не просто валяючись в ліжку дивлячись телевізор, чи марно зависати в неті, а зробити те що насправді люблю-підкорити карпатську вершину бігом, незважаючи на те, що синоптики обіцяють хмарність та дощ.
Для цього я вибрав найвищу вершину Львівської обл., г.Парашку, оскільки доїзд до неї є досить простим і дешевим).
В с.Сколе електричка приїхала о 8.37., а вже в 9.00 я був готовий штурмувати вершину.
9.00-Старт біля супермаркету "Рукавичка"
9.23-пробігаю повз позначку  "Вода"
9.40-вибігаю на хребет
10.05-підкорюю г.Парашку
10.06-вирушаю назад
10.28-збігаю з хребта
10.38-позначка "Вода"
10.53-кінцева точка "Рукавичка"
16.00-я вдома та попиваю гарячий чай:)
Сколе-Парашка-1год5хв
Парашка-Сколе-48хв
Загальний час-1год53хв
Загальна довжина 20км та близько 1300м набору висоти.

3 коментарі:

  1. Як виглядає там сама дорога там, чи це стежка? тобто, на скільки було зрочно бігти?

    ВідповістиВидалити
  2. ремарка: найвища точка нашої області - це гора Пікуй

    ВідповістиВидалити
  3. г. Пікуй лише частково знаходиться в Львівській обл., друга половина цієї гори знаходиться у Закарпатській обл.)))

    ВідповістиВидалити