четвер, 27 травня 2010 р.

Тренування з Чепільом Р.

в неділю 23.05 я з Ромою Чепілем домовилися про спільне тренування по картах Нестора Грицая.
Сплановував дистанцію я, оскільки Романові вже остогидло бігати по власнеспланованих дистанціях.Домовилися ми на 10год,а я як назло проспав,(Чепіль був злий на мене!!!)
Перемалювавши дистанції на карти (принтер поломаний) ми побігли спочатку на карту під назвою "Сердечка".

Ітак,до 3-тього КП все йшло чудово,но вибігаючи з пункту я незнав куда бігти,оскільки все дуже сильно заросло.Добігаючи до 4 КП ми з Романом були в шоці-строять нові будинки,все повирубували,і нам прийшлося сповільнити біг до 7 КП.
Біжучи зі спуску на 17 КП,ми зупинилися і подумали,що не варто відкривати сезон купання (все залило водою,адже 10 днів падає дощ) і побігли відразу на 19КП.


Наступна карта була "Трикутник".Карта рослинна,тому ми не сподівалися на чітку карту,адже її останній раз коректували минулого року.




.

Немає коментарів:

Дописати коментар