вівторок, 1 червня 2010 р.

Велогонка

Сьогодні була велогонка під назвою "ДОГАНЯЙ-КА".Оскільки я власного велосипеду не маю, мені Нестор Грицай позичив свій запасний, за що я йому дуже вдячний.Я на велосипеді майже не катаюся, і на хороший результат не сподівався, тому я записався в категорію "Аматори".

Старт був роздільний, що додає більше інтриги.Я стартував десь посередині,  бачив як стартують інші учасники, і тоді зрозумів, що я буду в аналі протоколу!))) Хоча тільки стартанувши і проїхавши біля 400 м. я побачив учасника який стартував 30 сек. перед мною, я зрадів і піднажав, і на першому ж крутому підйомі я обігнав ще 4 чоловіка.

Надалі я лише доганяв суперників, і був переконаний, що  йду першим, але на початку 2-го кола (було 2 кола по 6.5 км) мене обганяє суперник який стартував зразу за мною,тобто я йому програю лише 30 сек, але я зрозумів що втікти від нього мені  не вдастя-так і сталося(((
Загалом я на фініш приїхав з 3 результатом, що мене дуже дуже радує.












Більше фотографій ви знайдете тут

Немає коментарів:

Дописати коментар