понеділок, 21 червня 2010 р.

Нічне на "Свалці"

В ніч на неділю ми бігли нічне на карті "Камянка" ( наша назва з Нестором-Свалка ).
Прийшло мало людей - забоялися дощу)))
Але було цікаво, зробили загальний старт і по Еліті бігло лише 2 чоловіка я і Нестор. Дистанція-4км.
   Перед стартом я пішов у  глиб лісу і зрозумів що я самим не побіжу- забоявся, але стартанувши я забув про те що мав боятися і спокійно собі побіг.
    Всю дистанцію я біг разом з Нестором. Ми багато помилялися. Але не зважаючи на це ми все ж таки  добігли до того фінішу))) 
    4 кп до фінішу я сів тупо Нестору на хвіст і вибирав, де креще зробити ривок і втекти від нього.Це мені вделося зробити лише на останньому КП, і на фініш я прибіг перший, Нестор відразу за мною.
    
Це був мій перший нічний старт і я дуже багато помилявся, але я зробив деякі висновки і сподіваюся що на наступну неділю я побіжу вже набагато краще.

Немає коментарів:

Дописати коментар