понеділок, 7 червня 2010 р.

"Знесіння 2010"

Цієї неділі у лантшафтному парку "Знесіння" відбулися аматорські перегони на велосипедах.
 Було 3 категорії: леді, початківці і експерти. Я заявився у "початківці" оскільки  велосипедом не дуже вправно володію)))
 Старт був загальний
і на гонку давали 1год30хв, щоб проїхати якомога більше кіл (коло мало приблизно 3.5 км). Зі старту лідерство очолив невідомий мені спортсмен, я вирішив за ним триматися,проїхавши 200-300м я, оглянувшись, побачив, що ми відриваємося від основної групи. Але на першому  апхілі, який ми всі вибігали,
 я перехопив лідерство і на фініш я приїхав з найкращим результатом.
 Дистанція не була у нас ,"початківців", складною, але я умудрився впасти на одному із даунхілів)))
 Було дуже спекотно,
і багатьом спортсменам це завадило. Але нащастя я мав із собою баночку ISOSTAR із водою, плюс подолати спрагу мені помагав Нестро Грицай, який змагався серед "експертів".Але на жаль мій сон здійснився ( мені приснилось в ніч перед гонкою, що я пробив колесо на змаганнях) і Нестор пробив колесо на першому ж колі((((
 Нагородження як завжди було на вищому рівні-були і грамоти і медалі, призи, і найголовніша "ізюмінка"-шампанське)))



Результати змагань ви маєте змогу подивится тут
Відео і фотографії з гонки тут

Немає коментарів:

Дописати коментар