суботу, 5 червня 2010 р.

Юнацькі ігри Львівської обл. ( чемпіонат області )

  Сьогодні на карті Сихїв відбулися змагання зі спортивного орієнтування.До нас приїхали гості із Калуша: Хамуляк Сергій, Поліщук Марія і її менша сестричка Леся.

Начальником дистанції був Чепіль Роман.
  Нащастя на небі сьогодні було сонечко, це нас обрадувало, оскільки на цьому тижні у нас падали страшенні дощі.
Я стартував останнім у групі Ч-21.Почав бігти  швидко, і вже на 3 КП я наздогнав двох суперників, і до 4 КП я вже від них втік.На 5 КП я біг по напрямку, оскільки мій компас вже старенький і його пора міняти, я трішки збився з курсу. Вибираючи варіант на 8 КП я вирішив піднятися на просіку і побігти по ній,так би мовити залізним варіантом, але пригадуючі попередні старти на цій карті я вирішив не шукати просіки(оскільки я її ненаходив), і побіг по лінії.
На 9 КП я нечитаючи легенди був переконаний що пункт стоїть на корчі.Я, добігаючи до ціє лощини, бачу перший корч ( здоровеннй такий був) а другого нема і зразу думаю що я перебіг,починаю вертатися трішки назад, і тут бачу що мене наздогнав Ізя, я поспитався в нього де КП))))) і він мені сказав шо воно має бути дальше. Ми з ним побігли разом і знайшли нарешті 2-гий корч (такий маленьки був), а КП біля нього нема (оце був прікол), я подумав шо КП забули поставити і починаю помалу бігти на наступне , і тут обертаючись- бачу КП, яке було сховане за деревом. (добігши на фініш я кажу до Чепіля, чому ви заховали КП і поставили його не біля корча, а він  відповідає мені "Пажух в легенду треба дивитися" , я звісно подивився в легенду і побачив що КП не на корчі мало бути а  в лощині). Це було єдине КП, на якому я не подивився в легенду і відразу "влетів"))))))
  Після цієї пригоди мені настій впав,і я почав "тупити" на наступних 2-х КП. А надалі все йшло чисто....
Результати змагань

Немає коментарів:

Дописати коментар