понеділок, 5 липня 2010 р.

Тренування на найменшій карті Львова

Нарешті війшов у ритм тренувань. Всі учні ДЮСШ № 6 поїхали на озеро віддихати, а я залишився подивитися як бігають наші юнаки на EYOC в Іспанії і юніори на JWOC у Данії. І не даремно, адже наша орієнтувальниця  з Калуша, Марія Поліщук, зайняла почесне друге місце в Іспанії на спринті, защо я її і ВІТАЮ!!!
Результати на сайті змагань
 Вирішив я сьогодні побігати із друзями-спортсменами Баданом Ю. та Хоптою Р. у них на тренуванні . Прийшовши до них  вони мені дали карти найменшого намальованого парку Львова під назвою "Левандівський" із масштабом 2500.
 Вперше біг по такій карті із таким масштабом, але не зважаючи на те біглося добре.Хоча  біг  без компаса, я пробіг майже на відмінно.
 Я біг підряд  по чотирьох дистанціях без відпочинку.





Загальна довжина 5,125 км
Загальний час 20 хв.

Немає коментарів:

Дописати коментар