середу, 29 вересня 2010 р.

Галицькі стежки 2010 (с.Вишків)

Перший день. середня дистанція
. На перше КП біжу спокійно- вчитуюся в карту.  На 6 кп мене знесло вниз, через те що в лісі дуже багато  повалених сухих дерев. На 8 кп я замало приділяв уваги компасу.  На 13 КП я вибрав прямий варіант, але нажаль  це було великою помилкою. Перебігши просіку я стежки незнайшов  і в лісі був страшний бурелом, там було дуже вашко пройти. На останнє КП прийшлося оббігати річку правіше 


тому, що там було глибоко, і важко було вибратися з ріки через обрив.
Другий день. Довга дистанція.
Початок незовсім вдалий. Непрочитавши легенди я втратив близько 20сек,КП стояло на південному заході кута лісу. На 6 КП біг невпевнено, і мені допомогли мої ж суперники взяти КП.)))  На 12 КП я вибрав обхідний варіант зважаючи на те, що ліс дуже закиданий поваленими деревами.   15 контрольний пункт- без коментарів)))

Третій день.Коротка дистанція

. Першу помилку зробив на 6 КП, мабуть через  те що на 5 кп вгору біг дуже швидко.На 8 КП забіг трішки зависоко, і через велику кількість повалених дерев не замітив КП. На 6 КП мене зносить правіше: коли ти стрибаєш, перелазиш, оббігаєш повалені дерева-важко втримати напрямок. На 10КП роблю аналогічну помилку.





Змагання дуже сподобалися, технічної складності додали сухі повалені дерева і звичайно болото.

Місця по дистанціях: середня-1 , довга-1, коротка-3

Немає коментарів:

Дописати коментар