вівторок, 12 жовтня 2010 р.

Pucharu Doliny Bobru (Bolesławiec 9-10.10.2010)















Змагання повинні були відбутися ще в квітні, але через падіння літака з політичною елітою Польщі, змагання перенесли на жовтень.
Перший день. Ранок. Середня дистанція.   6км
Карта була надрукована ще в квітні.За цей період виросла ожина і місцями рослинність не співпадала з картою.
   5 КП.   До потрібної пропажки я не добіг, мене зупинила інша пропажка, яка не була нанесена на карті. Але зорієнтувавшись по зеленці, яка знаходься на Північному сході я беру КП.    
16кп.  Незамітивши перший горб я добіг аж до дороги.
На 22 КП вирішив брати напрямок з роздоріжжя.


Перший день.Обід.Спринт.    2.9км
4кп. Забігаю в двір обертаю голову ліворуч-стіна, але я ж бачив що там можна пробігти , приглядаюся в карту-дійсно стіна.
8кп . вибіг на перехрестя і мене тупо відключило, я не знаю куди бігти.
10кп.  А я його невзяв. Три КП стоять на одній лінії і я 10КП не замітив на карті.
17КП. Вибігаючи з 16 КП я бачу як М-40 біжить в прохід, і в мене зявляється така думка «ой, а він не туди побіг, там ж стіна» і коли я побачив перед собою стіну я з себе посміявся)))
фінішував з часом 17хв44сек-це був би другий результат.
 Вперше бігаю по такій спринтерській карті, де треба було дійсно думати. Місто дуже гарне.


Другий день.Довга дистанція.   11.6км
2кп.  В квадраті 2 і 3 КП ріжуть ліс і дорога перед КП була зовсім непомітною. В результаті чого я вибігаю за карту.
12 КП.  Роблю помилку на заході на КП.вибігши до струмка я подумав що знаходжуся зліва від КП і побіг направо.

Другий день. Обід.Лотерея.
Лотерея проводилася по номерах учасників і призерами стали Поліщук М., Чепіль Р., Притула А., Karwatka Agata
Змагання залишили лише позитивні враження.
Україну представляли такі спортсмени: Roman Chepil,Pelekhovych Valentyna, Davydenko Tanya, Matviiv Iryna,Polishchuk Mariya,Hoschytskyi Volodimir,Kovbasiuk Mykola, Prytula Adrian, Kozachynskyy Oleksandr, Fodchuk Mykola, Gutak Myhajlo,і звичайно я-Pazhukh Yaroslav. А також тренер Івано-Франківської області Куцук Омельян Йосипович і звісно Костя (Начальник довгої дистанції і картограф тоїж карти), та Агата. І ще Хлопчина в нашій формі.
Повні результати
Фотографїї із змагань можна побачити тут , тут , тут

Немає коментарів:

Дописати коментар