вівторок, 26 жовтня 2010 р.

Чемпіонат України зі спортивного орієнтування (багатоборство) в ХЕРСОНІ

Всі три дні змагань проходили на незвичній для мене місцевості, по кортій я маю змогу побігати лише на Чепміонатах України. Саме через це мені дуже подобається "мікруха". З погодою нам дуже повезло- всі дні світило сонечко і температура піднімалася до 15 градусів.
 На  змагання я небув готовий на всі 100% ( за тиждень до відїзда не зробив ніодного тренування)... і так:
Перший день. Середня дистанція.    7.4 км
1КП-вирішую побігти по дорозі, щоб вчитатися в карту, адже це незвична для мене місцевість.
3КП-беру напрямок , добігаю до дороги, бачу перед собою галявину, по напрямку співпадає, вибігаю на галявину і бачу що я зробив дуже велику помилку......
5КП-  і знов проблема з напрямком, того разу при заході на КП.  Думаю проблема в компасі-йому вже 6років.
14КП- здалося, що лощина знаходиться в лісі.



 Загальний час 39хв 18сек    Місце-ІІ                    Відставання від лідера 2хв 26сек

Другий день. Довга дистанція.   7.8км
4КП - вибігаючи з 3КП я не зміг зосередитися на карті;  біг в сторону 4КП намагаючись себе знайти в карті.Зробив це лише тоді, коли побачив дорогу.
6КП - не знаю й що сказати)))
9КП -  вибігаю на точку, КП нема, але я небув на 100% впевнений, що я в потрібній точці, починаю перевіряти себе, тут до мене підключаються ще 7 чоловік, один з них був Шматалюк В"ячеслав, всі розбігаємося по галявині, я щераз підбігаю до горба, де мав стояти КП ( а на горбику росло кілька дерев), бачу, що багато слідів ведуть між дерева на горбик, я по них іду і бачу на землі розкидане конфеті, піднімаю голову і бачу станцію. Так я там втратив 3-3.5хв. Але нас попереджали, що багато грибників у лісі і  призми можуть красти))))

 Загальний час  47хв46сек.      Місце ІІ         Відставання від лідера   5хв 27сек

Третій день. Коротка дистанція.    4.0км
1КП - трішки зносить вправо.
14КП - знизив швидкість, щоб без пригод взяти КП.
   
Час по моєму секундомірі    19хв 28сек,   по протоколах   19хв 42сек   Міце І   Виграв у ІІ місця 1хв38сек.
Загальний результат: ІІ місце


Немає коментарів:

Дописати коментар