неділю, 31 жовтня 2010 р.

Цікаве тренування

Нарешті після тривалого відпочинку від тренувань, що тривав від Чемпіонату в Польщі (10.10.2010) до сьогодення (31.10.2010) вийшов у ліс і побігав))).
 У Львів приїхав Маясов Костянтин із Агатою на 2 дня з Польщі, і ми вирішили разом з Чепілем Романом, Грицаєм Нестором, Баданом Юрою  та нашими дівками: Соломією та Танею побігати на Сихові. Вчора до мене звернувся Чепіль і сказав спланувати дистанцію, але на щастя я вже мав сплановане тренування у цьому лісі.
   Дистанція складається із коридора (шириною 25 м), дистанції по схилу, коротенької лінії, також присутні елементи орієнтування, де карта є  лише в районі КП, та метелика.  Загальна довжина дистанції складає 9.1км.
  Стартували разом я, Чепіль та Маясов. Ще в коридорі  наздогнали Нестора та разом пробігли коридор. Але дальше нас залишилося троє, Нестор відстав.  І фінішували ми також втрьох.
   Загальний час 1год25хв
   Бігли ми лайтово, часто розмовляли, зупинялися перед наступним етапом дистанції, але загалом враження хороші від того, що побігали та поспілкувалися з Костьою та звичайно красою лісу)))









                                                                          Карта тренування

1 коментар:

  1. Хоча я був на змаганнях в Херсоні, сьогодні мені було дуже важко бігти без тренувань за такий довгий період.
    Ще й ми остнанній місяць до Польщі бігали лише по рівнині, то після сьогоднішніх гір мязи дуже болять)))

    ВідповістиВидалити