середу, 23 лютого 2011 р.

Чемпіонат України з орієнтування на лижах (м.Кролевець)

Ці змагання стали моїм дебютом в Ч-21Е. 
1 день.Скіатлон. 3 кола по 3 км я проїхав без штрафів
Мав 2 проблеми на 1 колі:  на 1 КП  знаходилися 4 призми з інтервалом 50м, і я не знав на 100% який з цих КП мій, я доїхав до 4 призми, зрозумів що з цих призм моїм КП є 3 призма;  ще на 5 КП я не знав де знаходжуся на карті і втратив на цьому біля 20сек.
Час 34:30.  Штраф-0.   Місце 6.   Програш 3 місцю складає   52сек.

2 день.Подовжена дистанція. Гонка почалася з мас старту і на нас в переді чекали 15 км і 3 зміни карти. Цей старт для мене був не дуже вдалим. Ще на самому старті я втратив 2хв щоб закрити планшет,
 і після кожного кола  був змушений карту витягувати з файла, який був заклеєний скотчем, тому, що планшет не хотів пробивати карту разом з файлом. 
 Першу частину дистанції себе почував не дуже комфортно, знаючи що зі старту я вже програю близько 2 хв, але згодом я почав доганяти суперників.Перші 3 кола я їхав сам-ці кола в усіх були різні, а ось останнє 4 коло було загальним для всіх. 
На 4 коло я виїхав за Гайдайом О.  та Сидоренком В. з інтервалом 15сек.  1 КП ми беремо одночасно, і на 2 КП наші варіанти розійшлися, після чого я їх уже не бачив, і як виявилося на фініші, я їх обійшов.
Час 1:20:38   Місце 9



3 день.Середня дистанція.
На щастя карта була малого розміру і мені вдалося без проблем закріпити її в планшеті. На дистанції я кілька разів падав
через те що лижа заїжджала в сніг. Перший перегон є найдовшим – 1200м, і на мою думку я вибрав найоптимальніший варіант. На 4 КП зробив помилку, заїхав не у свій поворот. На 6 КП мені заважав піднятися учасник групи Ветерани, де я втратив біля 15сек. Дистанція дуже сподобалася, орієнтуватися в ярах на швидкості теж мені принесло велике задоволення.
Час 27хв 30сек.   Місце 7.    Програш 3 місцю складає  29сек.
 4 день. Естафета. 
Їхав я перший етап. Зі старту лідерство охопив Борис Р.  На 4 КП я вирвався вперед. Спускаючись в яр який веде  на відео КП я впав і зламав палку, 4 спортсмени мене відразу обійшли. На відео КП я приїхав 5, поміняв палку і  відразу  почав наздоганяти лідерів. Естафету я передав 4 з відставанням  1хв30сек від лідера Сидоренка В.

Немає коментарів:

Дописати коментар