понеділок, 28 лютого 2011 р.

Чемпіонат України із зимового триатлону 2011

Чемпіонат проходив в столиці України 27лютого в неділю. Зі Львова поїхали лише я та Роман Чепіль. До Києва ми прибули о 7год10хв, швиденько з велосипедами, лижами та сумками сіли в маршрутку  №10 та доїхали до фабрики "Roshen". Там нас чекали організатори, вони загрузили в свою машину наші лижі та сумки, а ми скрутили велосипеди, сіли на них і поїхали до місця старту.
На старт ми приїхали біля 9 год, Протестували лижне та велосипедне кола і почали готуватися до старту.
В програму змагань входило: біг 8км + велоїзда 9км + лижна гонка 8км.
Старт був на галявині о 11год45хв. Після 1 км бігу я вирвався в лідери.
 Відразу за мною біг Стрижак А., від решта людей ми суттєво відірвалися і бігову ділянку ми завершили одночасно. Вдягнувши шолом та сівши на велосипед ми рушили в ліс, але проїхавши кілька десятків метрів я зістрибнув із велосипеда і почав бігти,оскільки їздити по снігу потрібно вміти,а для мене це було вперше. Стрижак відразу відірвався від мене

 і я його надалі не бачив. Майже всю велосипедну ділянку я пробіг з велосипедом, і на цьому відрізку я втратив багато сил.
Доїхавши до кінця велосипедного етапу я почав перевзуватися, вдягати лижні черевики, і побачив що відразу за мною приїхав Фотинюк В. Нас розділяли 30сек. Я швидко вдягнув лижі і поїхав в ліс, думаючи що зможу спокійно відірватися від нього. Але проїхавши кількасот метрів, мої ноги стали дерев`яними і  м`язи не хотіли працювати. Ми мали проїхати 4 кола по 2 км кожне. Після першого ж кола Фотинюк мене майже наздогнав, сил втекти від нього вже не було, ще й почало зводити м`язи на ногах. На останньому колі Володимир мене обганяє. На фінішній прямій, я починаю прискоритися щоб обійти його, і за кілька метрів під натиском ламається моя права палка (та ж сама яку я зламав в Кролевці), і я програю. Фініш я перетнув 3,
 гонкою дуже задоволений, велика подяка організаторам.
Результати
Фотографії 1 2 3

Немає коментарів:

Дописати коментар