четвер, 31 березня 2011 р.

Чемпіонат світу з орієнтування на лижах.Тенндален,Швеція.

WORLD CHAMPIONSHIPS IN SKI ORIENTEERING 2011 in Tänndalen
1день змагань.Спринт.
Стартував на 2 хв. Все йшло гладко до 6КП.Потрапивши на перехрестя широкої лижні та снігоходної дороги я побачив на місцевості ЛЕП, глянувши на карту я побачив її на карті(переплутав з лінією півночі) і поїхав вздовж неї, знаючи що 2 поворот на право мій.Доїхавши до 2 повороту я бачу КП і італійця який стартував на 1хв, дивлюся на номер-а це не мій КП.Зрозумів що ЛЕП на карті взагалі не позначена.Взявши 6КП я помчався швидко вниз, доїжджаю до КП, мені на зустріч піднімаються японець і інші учасники. І тут я зрозумів, що їду на 5КП.
На 8КП розпочався снігопад.
Лижню засипало прямо на очах, після 13 КП лижні майже не було видно.




2день змагань.Середня.
Було 2 кола.Падав сильний сніг

.На галявинах не було видно линю, тому мені прийшлося на 6КП їхати не найкращим варіантом.
Карта 1, 2. Так я їхав: 1 коло,  2 коло






3день змагань.Змішана естафета.
Цей вид змагань їхали Женя Яременко та Арсен Журавель, які посіле 9місце.
4день змагань.Довга дистанція.
Сніг падав всі дні та ночі, тому організатори скоротили дистанції з 32км до 27.5км (по оптимальному варіанту).
Було 3 кола та масстарт. Ми повинні були проїхатися по вузькому мості, де утворився затор,
 що в подальшому розтягнув  спортсменів на кілька сот метрів. Дистанцію проїхав без грубих помилок, лише на кілька КП вибрав не найкращий варіант.
Карта 1, 2, 3 Так я їхав:1коло, 2коло, 3коло
GPS tracking 1 2 



5день змагань.Естафета.
Нашу команду представляли такі учасники: Уфімцев Олексій, Пажух Ярослав, Женя Яременко.
Уфімцев передав мені естафету 16, я спромігся обійти 2 спортсменів, представників Японії та Білорусії. Дистанцію проїхав чисто.Організатори знову «загналися» з картою: в районі 48КП був чималенький підйом на 2 горизонталі, що не було нанесено на карті.
Декілька фотографій. 


Чемпіони світу-Фінляндія.
KESKINARKAUS Matti
TAIVAINEN Olli-Markus
TUNIS Staffan
Лідер кубку світу ENGSTRÖM Josefine(Швеція) та чемпіон світу на довгій дистанції та змішаній естафеті GRIGORYEV Andrey(Росія)

 Чемпіон світу на середній дистанції та естафеті, срібний призер на довгій та на спринтерській дистанціях TUNIS Staffan(Фінляндія)
Чемпіонка світу на середній дистанції, змішаній естафеті та жіночій естафеті MALCHIKOVA Polina (Росія)
Срібний призер на середній дистанції LAMOV Andreі(Росія)








Бронзовий призер змішаної естафети, та чемпіон світу в чоловічій естафеті KESKINARKAUS Matti (Фінляндія)







Фотографії зі змагань
Сайт змагань
GPS tracking

Немає коментарів:

Дописати коментар