понеділок, 24 жовтня 2011 р.

Чемпіонат Польщі зі спортивного орієнтування. Марафон.

До самого приїзду на змагання я не знав, чи буду бігти марафон, чи середню дистанцію в місцевому кубку. Оскільки я не був готовий до марафону, я просив у свого клубу, щоб мене заявили на середню дистанцію, але як виявилося згодом-я буду бігти марафон.
За день до марафону я взяв участь у місцевому кубку Puchar Wojta Gminy Przewoz. Дистанція була спринтерська 2.3км. Моїм завданням було просто пробігтися і ненадриватися, оскільки завтра мене очікує 26км.
 Біглося дууже важко, оскільки за кілька годин до старту ми лише добралися до місця змагань, і 17 годин дороги та 5 пересадок далися мені в знаки-все тіло боліло, дихалося дуже важко... Перетнувши фініш, Костя відразу мене обрадував і сказав мені,  що я виграв у Kowalski Wojciecha
Річка, яка знаходиться на півдні карти-це границя між Польщею та Німеччиною.
Марафон.
Дистанція мала довжину 26.2км. Карта 1:15000, формат А3, два метелика, та ще й зміна карти.
 Я стартував після останнього учасника через 46 хв., оскільки біг п/к.
Зі старту я почав спокійно бігти і це тривало до 14 КП, далі я збільшив свій темп, а вже після 32КП я біг на максимумі.
15КП-зеленка, та що північніше, набагато важко пробігається ніж ця, що південніше-це мене і дезорієнтувало.
19КП-трішки далі був маленький корч, я подумав, що це мій.
21КП-ЗМІНА КАРТИ, ПУНКТ ПІДЖИВЛЕННЯ.
40КП-відключилася голова, мабуть зашвидко вибіг підйом, та ще й мікроямку майже незамітно-побачив коли хотів ще раз зайти з привязки на КП)
Час 146хв
Результат - ІІІ місце.
Результати
Карта
Карта з моїм треком

Немає коментарів:

Дописати коментар