четвер, 29 грудня 2011 р.

Чемпіонат України з орієнтування на лижах (м.Кролевець) 24-25 грудня 2011р.

Останній раз я стояв на лижах ще в кінці березня на Чемпіонаті Світу в Швеції, тож перший день змагань був для мене важкий, як в плані орієнтування, так і в плані їзди на лижах.
Змішана естафета.
Змішану естафету я їхав поза конкурсом, оскільки зі Львова не поїхала жодна дівчина на ці змагання, але нащастя мені знайшли достойну напарницю з Черкас Фесенко Віталіну.
Я стартував на 1 етапі. Відразу почалися проблеми з орієнтуванням,  і перше коло я реально завалив. Нащастя 2 та 3 кола в мене пішли краще. Були місця, де краще було знімати лижі і бігти. Загалом збірна Львів-Черкаси посіли 3 місце по групі Мікс 21.


Результати

Середня дистанція
Стартував я на 1 хвилині. Відразу на 1 КП зробив помилку на 30сек. Надалі старався не помилятися. Багато вибирав варіантів прямих, біжучи з лижами в руках, бо важко без нульової лижної підготовки їхати весь час класикою. Загалом наїхав я на 2 місце, програвши лише Арсену Журавлю 1хв15сек. Нище на карті ви побачите, де я їхав на лижах, а де я біг.

Результати
Спліти

Немає коментарів:

Дописати коментар