середу, 8 червня 2011 р.

Чемпіонат Польщі та Limanova Cup 3-5.06.2011р

Спринт. Limanova Cup.
Як завжди, перед стартом дозволяється походити з картою по районі, де буде проходити змагання. Тож ми з клубом вийшли на передстартову прогулянку з картою 2003року.(вдалося вгадати де буде стояти КП).
3КП-потрібно було бігти справа, біля забороненої території.
6КП-побіг лівим варіантом, оскільки не хотілося вертатися назад), а це виявилося не хорошою ідеєю.
11КП-вибігаючи з 10КП відразу взяв невірний напрямок.
16КП-кращий варіант був бігти справа по дорозі, незважаючи на те, що там де я біг були вже протоптані стежки (висока трава була).
Результат в Limanova Cup-I місце, в Чемпіонаті Польщі-6місце
Середня. Limanova Cup
Ще перед стартом на розминочній карті я зауважив, що карта не зовсім правильна, теж саме побачив в районі 2 КП
8КП-незнав точно де я є на карті, біг в район КП)
9КП-було багато невеличких болотець, що не нанесені на карті.
12КП-непобачив КП)
17КП-знесло вправо.
Результат в Limanova Cup-Імісце, в Чемпіонаті Польщі 8місце
Естафета. Чемпіонат Польщі.
В естафеті на Чемпіонаті Польщі дозволяється приймати участь одному іноземцю, ним був я)
Це був найголовніший старт в цьому сезоні для мене та клубу, саме заради цієї естафети клуб взяв мене, щоб я за них бігав.
Біг я свій улюблений 1 етап, моя задача була прибігти в першому паравозі, але хотілося і перед ним пробігтися, але це мені не вдалося, прибіг 2, з програшом 10сек 1місцю.
2 наш етап фінішує 3 з великим відставанням від 1 та 2 місць, та з незначним запасом від 4 місця-2.5хв.
3етап біг один з найсильніших спортсменів нашого клубу-Крук. На відео КП його наздоганяє чемпіон Польщі на середній дистанції (біжить 10км за 30хв, нажаль прізвище незнаю). Ми зрозуміли, що шансів на те, що Крук його обжене дуже малі, ще й вигляд в нього був дуже втомлений, але з рештою віра вмирає останньою. До фініша залишається 7-9хв. Перед останнім КП з лісу вибігає Крук та за ним метрів 150-200 чемпіон вчорашнього дня, на фініші чути  крик, більшість спортсменів вболівають за нашого, і Крук не залишає ніяких шансів супернику.Фініш ми перетинаємо  під оплесками всіх учасників втрьох:Я, Кашуб та герой-Крук)
Це дуже великий успіх для клубу. 
Результати будуть згодом

Немає коментарів:

Дописати коментар