вівторок, 31 травня 2011 р.

Особистий Чемпіонат України, с. Трикрати (25-30.2011р.)

Вперше бігав по таких картах, тому помилок уникнути не вдалося, ще й сонце надокучало всі дні)
Середня дистанція.
1КП-біг спокійно, вчитувався в карту.
2КП-забіг в район КП, але відразу знайти сам пункт не вдалося.
3КП-побіг низом.
7КП-забіг не на свій КП, і не міг зрозуміти карту.
8КП-побіг низом.
15КП-вибрав варіант, який на 1хв30сек довший оптимального)

Естафета.
Я біг 3 етап, а на 1 та 2 етапи бігли Бадан Юра та Хопта Роман відповідно.
Бадан Юра завершив свій етап на 10місці, Хопта Роман - 6місці, я на 3 місці.
4КП-обходжу Щукіна Костянтина.
14КП-загул на 5хв30сек. На цьому КП дуже багато людей гуляли)
16КП-бачу впереді Щукіна, до фініша залишається кількасот метрів, і фінішую я, не наздогнавши його.

Нічне.
Влетівши 1КП, я зустрів Асмолова і Фодчука. Побіг за ними до 4КП, а далі вирішив їх відпустити, і пробігтися самим, як тренування, саме тому я на останній пункт вирішив оббігти річечку, оскільки не хотів намочитися)

Довга.
До старту ми йшли 2.5км по сонцю, тому перед стартом був трішки змучений і мене мучила спрага, яку я не міг втамувати, оскільки не було води на старті.
8КП-трішки задалеко забіг.
9КП- не побачив правий варіант, оббігання по дорозі.
26КП-бігши по річці, в одному місці глибина досягала до 2м, тому мені прийшлося плисти. (Як у ігрі CatchingFeatures, але плив брасом і проти течії)))
Карта була розміром А-3, тому я її сканував 2 частинами:

Немає коментарів:

Дописати коментар