понеділок, 23 травня 2011 р.

Orienteering Baltic Cup 2011

Це дійство відбувалося в околицях міста Вейхерово, де через кілька тижнів буде проходити JWOC 2011. Бігав я за  польський клуб  R22 UKS Azymut. На змагання приїхали юніори із Франції, Австрії, Італії, Бельгії, для шведів це були відбірковими змаганнями до збірної на JWOC, у Ч-21Е було заявлено 75чоловік, тож конкуренція була досить серйозна.
Перший день. Спринт.
Приїхавши до Вейхерово близько 9год ми поселилися і прилягли спати на кілька годин, адже цілу ніч їхали бусом із Пшеворська, а вже в 16год30хв був старт.
Біглося дуже важко, далека дорога дала про себе знати.
4КП-на місцевості два окремих дерева повністю огороджує живопліт, який на карті не намальований з східної сторони.
9КП-довго не міг вибрати оптимальний варіант, всеж таки я його вибрав.
11КП-забіг в тупік)
12КП-недочитав легенди, пункт стояв внизу кам`яного обриву.
Загалом посів 10місце.
Результати;моє прізвище і ім`я невірно записано-Jaslav Pazuhkh
Другий день. Ранок. Естафета.
Бігли ми в групі М.Стартував я на третьому етапі. Нажаль наша естафета недуже вдало виступила.
Ліс засмічений гіляками, та є присутній мох, тому на деякі КП я оббігав по стежках, оскільки для мене біг по такій місцевості є незвичним.
5КП-трішки за високо шукав ямку.
15КП-знесло сильно впараво, не міг точно зрозуміти де я є на протязі цілого перегону...
Результати
Другий день. Обід. Середня дистанція.
Дистанція мені дуже сподобалася, вперше бігав по болотах.
Результати 
Третій день. Довга дистанція.
З погодою не дуже пощастило, сонце припікало, ще й стартував на останніх хвилинах.
Дистанція мала дві петлі, стартували через кожну хвилину (перший учасник біжить спочатку першу петлю, а другий учасник-2).
4КП-забіг лише не в свою лощину, і залишив там близько 4хв)))
11КП-на горі був столік, який не нанесений на карту, що мене розконцентрувало.
14КП-забіг на сусідній КП
18КП-проблема з напрямком, можливо через те, що намагався втекти від конкурента.
24КП-бігла група на фініш, я за нею)
Результати

Немає коментарів:

Дописати коментар