неділя, 15 травня 2011 р.

КЧУ с.Мигове Чернівецька обл. 06-10.05.2011

1день. Середня.
Перед стартом падав мокрий сніг, і сусідні гори вкрилися білою периною.
На дистанції помилявся багато, і через погану карту, і через мою неуважність.
2КП-перекопане поле насправді було вище, через що, більшість спортсменів робили помилку.
8КП-забіг на сусідній горбик
12КП-невірно уявив місцевість
15КП-погано намальовано карта.Я потрапив на галявину, яка є нижче від моєї на метрів 100 і там теж стояв КП-нажаль не мій)
 Місце ІІІ
Результати

2день. Спринт.
Важко мені було розуміти що намальовано на карті, невідомі спринтерські знаки були присутні.
5КП-думав побігти по стежці, але я її не знайшов)
6КП-пізно побачив, що намальований не долаючий забор.
11КП-подумав, що обрив не долаючий, оскільки на верху стояв суддя)
14КП-потрібно було бігти справа.
17КП-невірна легенда, КП стояв на куті забора, а в легенді-кінець забора.
19КП-потрібно було бігти справа
Місце 8
Результати

День 3. Естафета
Біг 1 етап. Напомилявся на 3хв30сек.
Місце на етапі 1, місце Львівської команди 10
Результати

День 4. Довга.
На 3 КП зробив помилку на 5хв30сек. 1 коло біглось чудово, а ось вже на другому колі в районі 6КП, печінка дала про себе знати, і стало дуже важко бігти. Надалі я вже мав за мету просто добігти до фініша).
По сплітах на 2 колі на 6кп я програвав лідеру Марчуку О. 7хв (разом з зальотом на 5хв 30сек).
1коло
 2коло
Місце 14
Результати
Декілька світлин
Спліти і ще фотографії інших авторів є на Сумському сайті орієнтування

Немає коментарів:

Дописати коментар