неділя, 15 травня 2011 р.

Зелений стадіон 4етап.

Бігти  дистанцію вирішив не дуже сильно, адже нещодавно приїхав із Командного Чемпіонату України, і головне завдання я собі поставив-отримати задоволення від орієнтування, що мені і вдалось)
Карті понад 10р., тому без помилок не обійшлося), ну і не лише через карту помилявся.
1КП-вирішив помаленьку оббігти по стежині.
2КП- на ньому більшість учасників групи А гуляли, але мені вдалося взяти його чисто.
3КП-трішки знесло вправо.
5КП-незнаю чому, але я побіг через яр, знаючи що треба оббігати його справа)
7КП-стежин в зеленці не було взагалі, і мені явно знесло вліво)
12КП-подорозі до нього намочив ноги, і так було неприємно)
15КП-оббігав по стежках тому, що ліс був зарослий.
17КП-спускався по яру і хотів зрізати біля забудованої території, але добігаючи до неї, я бачу на карті недолаючий забор)
Мій час на 5.3км з 17КП 38хв10сек
Згодом результати будуть на Львівському сайті орієнтування 
Більше про Зелений стадіон

Немає коментарів:

Дописати коментар